25 januari 2013

Grote knul

Weer terug van vakantie, meteen een jarige. Ons kleine Basje wordt alweer drie! En dat vieren we natuurlijk met (onder andere) koekjes!

just made this picture with my PhotoPal for iPad

En er staat nog meer leuks op stapel. Komende maand ga ik van de maker van de bruidstaart van Charles en Diana de mooiste dingen leren maken van glazuur. En de week daarna mag ik een dagje op de Huishoudbeurs mijn koekjes promoten! Drukke tijden dus!

Maar eerst... Gefeliciteerd grote vent!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je grote kleine man! En veel succes met je projectjes de komende tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Ik kwam op je blog terecht via de VROUW, omdat ik zelf daar ook laatst met een stukje op de site heb gestaan. Ik vind je koekjes echt ontzettend mooi! Ik ben vooral benieuwd hoe jij je glazuur zo mooi en netjes krijgt. Zou je je recept/methode willen delen? Als ik glazuur maak meng ik gewoon poedersuiker met water of citroensap, eventueel met geklopt eiwit, maar dan druipt het vaak nog en krijg ik het niet in een nette vorm. Ik zou het ontzettend leuk vinden om een keer zoiets te proberen! En, gefeliciteerd natuurlijk ;)

    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen