25 november 2010

Black and white

I love black and white. I always wear black and white, white for summer and black for winter. No white after labour day since I saw "Serial Mom"! Usually, I draw with black ink on white paper. Yesterday, I was at the craftstore (if I ever stop crafting, I think they will go out of business) and I picked up a bottle of white ink. I saw on Geninne's blog that she uses a lot of white ink. So I thought I'd give it a try.

I tried white ink on black, but that was kind of... boring. So I tried another color background. I think it turned out pretty darn cute. The white ink works really, really well! You should give it a try!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. witte inkt stond ook al op mijn verlanglijstje!!! Weet eigenlijk al niet meer waarom, maar nu ik dit zie… Nog snel even sinterklaas bellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Maaike,
    Ik ontdek net je blogje...
    wat een mooie dingen maak jij zeg!
    Ik zou je graag willen volgen
    maar kan je volg knop niet vinden.
    Suf he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Mireille!

    Wat leuk, een volger! Als je wilt volgen dan kijk je in de witte Blogger balk bovenaan, naast het zoekvak linksboven zit een optie "volgen".

    Jouw blog is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike, tijdje een beetje over-blogged dus nogal wat gemist maar wat een leuke tekeningen. Ik heb een poos terug ook witte inkt gekocht(naar aanleiding van ... Geninne natuurlijk) maar ik ben er nog steeds niet happy mee: op zwart moet ik er zó vaak overheen .... Welk merk heb jij, want het lijkt dat jouw inkt beter is ?? (Het vlinders vouwen is me nog niet gelukt: de filmpjes die ik vond waren zeer chaotisch!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De witte inkt die ik gebruik is van Talens, de ouderwetse echte ecoline! Die blijkt er ook in het wit te zijn. Ik teken doorgaans met een (ook ouderwetse) kroontjespen... Ik zie graag wat je er van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen